Nízké ceny a časté slevy
Vždy si zkontrolujte ceny a frekvenci slev. Pokud jsou ceny příliš nízké a slevy až podezřele časté, je to varovný signál. Fast fashion e-shopy často lákají zákazníky na velmi nízké ceny a neustálé slevy. Pokud se vám zdá, že ceny jsou až podezřele nízké a nabídky slev jsou téměř permanentní, může to být známkou toho, že daný e-shop spadá do kategorie fast fashion.
Rychlá rotace kolekcí
Sledujte, jak často e-shop přidává nové kolekce a produkty. Pokud se nabídka mění velmi rychle, pravděpodobně se jedná o fast fashion. E-shopy, které každý týden nebo dokonce každý den přidávají nové produkty a trendy, jsou pravděpodobně součástí fast fashion průmyslu. Tento rychlý cyklus zajišťuje, že zákazníci mají neustále důvod se vracet a nakupovat nové položky.
Nadměrná dostupnost produktů
E-shopy zaměřené na fast fashion mají často obrovský sortiment, což je důsledek jejich strategie nabízet co nejvíce různých položek za nízké ceny. Pokud se zdá, že e-shop nabízí nepřeberné množství produktů, které se rychle mění, je to jasný signál fast fashion.